Sunday, October 18, 2009

200++

Keesokkan hari nyer..
masa minum pagi...
kami dah mula borak forex pulak..
disambung masa makan tengahari...
pengelaman hari pertama MAIN forex..
memang mengembirakan...
aku banyak bertanya secara live dgn sifu ku tu...


tahu ler istilah...baru yang aku sendiri masih blur..


Bila balik dari kerja..
aku dah mula mengadap balik l/top aku..
sudah tahu ubah2 TF.. 5M,15M,30M,1H,4H,Daily..(Marketiva tak der 1M)
disebabkan BSKL..CANDLE hanya boleh tengok CANDLE harian..
maka bila boleh tengok CANDLE 5M...woo ini sudah bagus...
dalam sejam ada 12CANDLE..senang sangat ler nak MAIN forex ni..
makin tak sabar rasanya nak MAIN LIVE...
malam kedua...dengan mudah jer aku kumpul PIP...
HIJAU selalu...ada jugak MERAH..tapi sebab silap tekan..
masa tekan CLOSE..+3 PIP..tapi..tengok2 CLOSE kat -2pip..
aku betul2 tengok turun naik CANDLE jer..
tak tahu lagi nak letak INDICATOR..
masa siang tadi pun..sifu aku ada kata dia pakai INDICATOR..
tapi aku buat2 paham jer..dan kata akan tengok mlm nanti..


makin tak sabar..nak masuk duit betul kat BROKER...
apa tak nyer...dengan mudah jer aku boleh kumpul 200++ pip malam ke2 ni..
klu 1PIP=10sen...wowwww..dah 20USD tu...
20USD x 3.5 = RM70 tu..
RM70 x 20 = RM1400 jugak sebulan tu...


kalau sehari 50USD... 50 x 3.5 x 20 = RM3500
itu kalau sehari 50USD..klu 100USD....kaya...kaya... macam ni..
masa tu dah nampak RM,RM,RM......saja..betul ler mudah sangat ler FOREX kalau macam ni..
hari kedua jer dah kumpul 200++ PIPS
kalau dah sebulan..setahun....lagi ler leh kumpul banyak...


betul ker mudah???
tungguuuu..aku sambung lagi ya...

No comments:

Post a Comment